11. حتمی خیالات

…….اب آپ نے انسانی حقوق کے عالمی اعلامیہ کی تعلیم مکمل کر لی ہے

انسانی حقوق پر خیالات اور نقطہ نظر

اس کورس کے تعارف میں آپ پڑھتے ہیں

“اس کورس کے اختتام تک،

آپ انسانی حقوق کے بنیادی اصولوں کو سمجھتے ہیں جیسے انسانی حقوق کے عالمی اعلامیے اور ہر انسان کی قدر اور عزت کا احترام کرنے کی اہمیت؛حکومتوں کو اپنے شہریوں کا علاج کیسے کرنا چاہئے؛ انہیں دوسرے ممالک کے شہریوں سے کیسے سلوک کرنا چاہئے ، اور آپ کو دوسرے لوگوں کے ساتھ کیسے سلوک کرنا چاہئے

آپ یونیورسل اعلامیہ کے 30 مضامین میں 30 حقوق کو جان لیں گے اور سمجھ لیں گے کہ وہ ہم سب کی حفاظت کے لئے ایک دوسرے کی حمایت کرتے ہیں

آپ یہ بھی جان سکتے ہیں کہ آپ کی زندگی، حالات اور دیگر لوگوں کے پاس آپ کا نقطہ نظر تھوڑا سا بدل گیا ہے! “

ہم امید کرتے ہیں کہ آپ نے پر امن سیارہ انسانی حقوق کی تعلیم کے کورس کے مقاصد حاصل کر لیے ہیں!

انسانی حقوق کیا ہیں؟ (جائزہ)

حق یہ ہے جو آپ کے پاس ہے کیونکہ آپ انسان ہیں. انسانی حقوق وہی ہیں جو انسانوں کو اپنے زندہ رہنے اور بڑھانے کے لئے اپنی زندگی میں رکھنے کی ضرورت ہے . انسانی حقوق کے کوڈ یا دستاویز کے بعد اس بنیادی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے.

انسانی ضروریات میں یہ یقینی بنانا ہے کہ لوگ جسمانی طور پر محفوظ ہیں، ان کے اپنے گھروں میں اور باہر وہ ملک یا صوبے کے قوانین کی طرف سے محفوظ ہیں جہاں وہ رہتے ہیں؛ کہ وہ سماجی طور پر بات چیت کرسکتے ہیں اور بغیر کسی کے ساتھ زیادتی یا فائدہ اٹھانے کے اپنے خیالات کا اظہار کریں. اور اپنی برادری کا حصہ بنیں.تا کہ ان کی جسمانی اور سماجی بقا کی ضروریات، جیسے کام، خوراک اوران کی حفاظت ہو سکے، اور جس نے ہمیں بڑی تصویر کی ضروریات کا احساس دلایا ہے جس کا مطلب یہ ہے کہ تمام ضروریات کوقابل رسائی اور محفوظ کیا جا سکتا ہے.

انسانی حقوق کا عالمی اعلامیہ دنیا کی سب سے مشہور انسانی حقوق کی دستاویز ہے. یہ سیارے زمین پر انسانی حقوق کے ‘اخلاقی پس منظر’ کے طور پر بیان کی گئی ہے. یونیورسل کا مطلب  ہے کہ اس کا اطلاق ہر کسی پر ہوتا ہے. 1948 ء میں دنیا کے مما لک  کے رہنماؤں نے اس پر اتفاق کیا تھا اور اس پر دستخط کئے تھے. یہ کہتے ہیں کہ ہمیں انسانی حقوق کے بارے میں سب کو تعلیم دینا چاہئے اور اس کے بعد سے اگر انسانی حقوق کی خلاف ورزی نہ ہوتی تو ہم ایک بہت ہی آزاد اور خوشحال دنیا دیکھتے.

اب کیا کرنا ہے؟

مؤثر اور مفید ہونے کے لئے، علم کو لاگو کرنا لازمی ہے لہذا آپ نے سیکھا ہےکہ آپ کس طرح بہتر اور محفوظ رہنے کے لئے جا رہے ہیں اور دوسروں کو بہتر اور محفوظ رہنے کے لئے آپ کی مدد کیسے کر رہے ہیں؟

آپ کے بقا میں اضافہ ہوا ہے اگر آپ کے خاندان کو بہتر بنانا ہے اور آپ کے خاندان بہتر ہو تو کمیونٹیز بہتر رہیں گے. اگر آپ دوسرے کمیونٹیز کے ساتھ ساتھ بہتر رہیں تو آپ کے برادری بہتر اور زیادہ محفوظ رہیں. اگر سیارے پر تمام کمیونٹیز بہتر رہیں گی آرٹیکل 28 ‘آزاد اور منصفانہ دنیا’  کے بارے میں کہتا ہیں.

آپ چار مختلف نظریات سے انسانی حقوق کے میدان کو دیکھ سکتے ہیں

آپ کے انسانی حقوق کی حفاظت کیسے کی جاتی ہے

آپ دوسروں کے حقوق کی حفاظت کیسے کریں گے

دیگر لوگوں کے حقوق دوسروں کی حفاظت کیسے کرتے ہیں

آپ اپنے آپ کے ساتھ کس طرح کا سلوک رکھتے ہیں

کیا آپ نے کبھی یہ سمجھا ہے کہ آپ اپنے بارے میں کیسے سوچتے ہیں کہ آپ دوسرے لوگوں سے کیسے پیش آتے ہیں؟ اس کورس کے مقصد کا حصہ آپ کی سمجھ اور انسانی وقار کی آپ کی سمجھ میں اضافہ اور آپ کے احساس کو بڑھانے کے لئے ہے. جس حد تک آپ اپنا احترام کرتے ہیں، اسی طرح آپ دوسرے انسانوں کی عزت اور قدر اچھے طریقے سے کرتے ہیں.

پورے تاریخ میں ہر معاشرے نے اپنے شہریوں کے حقوق اور ذمہ داریوں کو سنبھالنے کے ذریعے سماجی ہم آہنگی کو یقینی بنانے کے لئے تیار کیا ہے. انسانی حقوق کے عالمی اعلامیہ میں حقوق آپ کے حقوق محفوظ ہیں لیکن آپ کی ذمہ داریوں کو بھی یقینی بنانے کے لئے دوسروں کے حقوق محفوظ ہیں.

آخر میں یہ بات 1948 میں ہوئی تھی کہ بین الاقوامی برادری کے حقوق کے کوڈ پر متفق ہونے کے لئے ایک دوسرے کے ساتھ مل کر آئیں گے جو تمام ریاستوں (اور تمام لوگوں) پر پابند ہوں گے . یہ انسانی حقوق کے عالمی اعلان (UDHR) تھا. 1948 کے بعد سے دیگر انسانی حقوق کے دستاویزات پر اتفاق کیا گیا ہے، مثال کے طور پر 1950 میں انسانی حقوق پر یورپی کنونشن اور 1990 میں بچے کے حقوق کے کنونشن (سی آر سی).

انسانی حقوق بنیادی انسانی ضروریات کی عکاسی کرتی ہیں؛ انہوں نے بنیادی معیارات کو مرتب کیا ہے جس کے بغیر لوگ وقار میں نہیں رہتے ہیں. انسانی حقوق مساوات، وقار، احترام، آزادی اور انصاف کے بارے میں ہیں. حقوق کی مثال میں امتیازی سلوک، زندگی کا حق، تقریر کی آزادی، شادی اور خاندان کا حق اور تعلیم کا حق شامل ہے.

انسانی حقیں تمام افراد کی طرف سے ہی برابر ہیں، یونیفارم اور ہمیشہ کے لئے . انسانی حقوق عالمگیر ہیں، یہی ہے کہ وہ ہر ایک ملک میں ہر انسان کے لئے ہی ہیں. وہ ناگزیر ہیں، ناقابل اعتماد اور متفق ہیں، یہ ہے کہ وہ کبھی نہیں لے جا سکتے ہیں. تمام حقوق بھی مساوات اہم ہیں اور وہ تکمیل ہیں، مثال کے طور پر حکومت میں اور آزاد انتخابات میں حصہ لینے کا حق بولنے کی آزادی پر منحصر ہے.

اگر لوگوں نے انسانی حقوق کی حفاظت نہیں کی تو وہ کس طرح ان کو استعمال کر سکتے ہیں اور ان کی حفاظت کر سکتے ہیں ؟ انسانی حقوق کے عالمی ڈیکلریشن (UDHR) اس Preamble یا افتتاعیہ میں اس سوال کا جواب ہے، اور آرٹیکل 26 میں یہ سب تعلیم کا حق ہے کہ “انسانی حقوق اور بنیادی آزادیوں کے احترام کو مضبوط کرتا ہے.

انسانی حقوق کی تعلیم کا مقصد انسانی حقوق کی ثقافت کے ساتھ دنیا تخلیق کرنا ہے. یہ ایک ثقافت ہے جہاں ہر ایک کے حق کا احترام کیا جاتا ہے اور حق خود کو احترام کرتی ہے؛ ایک ثقافت ہے جہاں لوگ اپنے حقوق اور ذمہ داریاں سمجھتے ہیں، انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کو تسلیم کرتے ہیں اور دوسروں کے حقوق کی حفاظت کے لئے کارروائی کرتے ہیں. یہ ایک ایسی ثقافت ہے جہاں انسانی حقوق انفرادی زندگیوں کے لحاظ سے زبان، رواج، آرٹ اور تعلقات زندگی کا حصہ ہیں.

انسانی وقار اور احترام کیا ہیں ؟

اگر آپ لوگوں کا احترام کرتے ہیں

آپان کے ساتھ نیکی اور احسان و تدبیر کے ساتھ پیش آتے ہیں

تماچھے سننے والا ہو

آپلوگوں کی توہین نہیں کرتے، ان کو برے نام سے نہیں پکارتے اور نہ ہی ان کو کمتر سمجھتے ہیں.

آپ دوسروں کیچیزوں کو مثبت نظر سے دیکھتے ہیں  اوران کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔

آپ کسی بھی چیز پر بلاوجہ تنقید نہیں کرتے اور نہ ہی لوگوں کو کمتر محسوس ہونے دیتے ہیں۔ اگر آپ بلاوجہ ایسا کریں گے تو لوگوں کے ساتھ کشیدگی میں اضافہ ہو گا۔

وقار

وقار کا خیال انسانی کی حیثیت سے آپ کی شناخت کا بنیادی ہے

وقار   ایک شخص کی اندرونی مالیت اور قدر جو انہوں نے اس کو ساتھ پیدا ہوتے ہیں کے بارے میں بات کرتی ہے جس میں ایک خیال ہے   انسان   مخلوق

یہ احترام اور حقوق کی بنیاد کی بنیاد ہے. مساوات اور آزادی کا احترام انسانی وقار کا احترام ہے.

موت کی سزائے موت کا احترام اور انسانی وقار کی خلاف ورزی کرتا ہے جو کچھ بھی ہو سکتا ہے.

T آپ کے خاندان یا گروپ میں انسانی حقوق کے بارے میں hink – اگر آپ کو حقوق حاصل ہیں؛ کیا آپ کے حقوق کا احترام ہے؟

انسانی حقوق کیوں اہم ہیں؟

سادہ سی بات ہے کہ ہر انسان بہت اہم ہے! اور ہر انسان کا زندہ ہونا بھی بہت اہم ہے اور ہر انسان خاندان، دوستوں اور آپ کے ارد گرد رہنے والوں کی زندگیوں کو بہتر کر سکتا ہے.

زندگی کس طرح ہوگی اگر لوگوں کے حقوق کا احترام کیا جائے؟ زندگی کیسے مختلف ہوگی؟

یونیورسل اعلامیہ کا کہنا ہے کہ آپ اس بات کا انتخاب کرسکتے ہیں کہ آپ کون سی شادی کرتے ہیں. آپ کے خاندان یا ثقافت میں کیا روایت ہے؟ کیا آپ کی بیماری یا بے روزگاری کی صورت میں آپ کی حکومت (یا آپ کی برادری) کی حمایت فراہم کی جاتی ہے؟ کیا آپ کی رازداری کا احترام کیا ہے؟ کیا آپ کو عدالت کے عدالت میں منصفانہ سماعت مل سکتی ہے؟

مذہبی اور انسانی فلسفہ انسانی وقار کا احترام کرنے کی اہمیت پر زور دیتے ہیں :

بدھ مت تاہم آخر میں، انسانی حقوق کے تمام تصورات – جن میں لازمی طور پر “انسانی حقوق” کی زبان استعمال نہیں ہوتی ہے – انسانی وقار کے بارے میں کچھ سمجھتے ہیں. دوسرے الفاظ میں، لوگوں کو مہذب علاج کا عزم ہے کیونکہ وہ انسان کی عظمت رکھتے ہیں، کسی قسم کی متعدد قابل قدر یہ ہے کہ وہ انسان کی سادہ حقیقت کی طرف سے ہیں.

عیسائی ity: انسانی عظمت   عیسائی فلسفہ کا ایک مرکزی خیال ہے. کیتھولک چرچ کے کیٹیچزم نے ” وقار ” کا اصرار کیا   کے   انسان   شخص اپنی تصویر میں خدا کی تصویر اور اسی طرح کی تخلیق میں جڑ جاتا ہے. “

ہندوؤں: میں یہ ضروری ہے کہ ان کے بنیادی اصولوں میں چھان بین کریں تاکہ انسانی وقار، انسانی حقوق کو سمجھ سکیں، ہندوؤں کے بنیادی اصول ان عظیم باتوں میں سے ہیں جو ہمالیہ میں کوئی 4-5 ہزار سال پہلے نافذ تھے جو کہ سکرات کے اقوال کے مطابق تھے۔

انسانیت: انسانیت انسان کی عظمت اور فطرت کی محبت پر زور دیتا ہے. فلسفہ انسان کو عقلی فکر کے ساتھ اور مذہبی اداروں کے اثرات کے بغیر مسائل کو حل کرنے کو دیکھتا ہے. انسانیت انفرادی آزادی کے ساتھ ساتھ انسانی حقوق اور انسانیت اور سیارہ کے لئے ذمہ داری ہے.

اسلام: اسلام ایک ایسا مذہب ہے جس کا مقصد انسان کے اعزاز اور عزت کو برقرار رکھنے، اپوزیشن اور برقرار رکھنے کا مقصد ہے.

یہودیوں: Rabbinic تعلیمات اس بات کا اظہار کرتی ہیں کہ تمام لوگوں کو وقار کے ساتھ سلوک کیا جا رہا ہے. کوئی بھی کسی اور کے مقابلے میں زیادہ قابل یا مستحق ہے.

یہ خیالات مذہب اور فلسفہ کے اصل معنی اور مقصد کو چھوتے ہیں اور سیاست اور طاقت کے مقاصد کیلئے مذہب کا استعمال نہیں کرتے.

آخر میں ہم آپ کو اس قدیم آئرش دعا کے رخصت کرتے ہیں۔

سڑک کو تم سے ملنے کے لئے عروج مل سکتا ہے، ہوا ہمیشہ تمہاری پشت پر رہے ، سورج ہمیشہ تمہارے چہرے پر دھمکتا رہے، بارش تمہارے کھیتوں پر نرمی سے برستی رہے اورجب تک ہم دوبارہ ملیں خدا آپ کو اپنے حفظ و امان میں رکھے.